Både idag och igåår

Goddagens! 

Igår var vi och lämnade in Hubbe (min gula faran) tidigt vid 8 tiden. Sen åkte jag hem och cuttade solfilm till senare bruk då morfar skulle hjälpa mej sätta på toningen på bilen. 

Sen åkte jag till stan gick runt Kungsträdgården mot Skeppsholmen . Trasking trasking around! Där mötte jag upp Viktorija. Vi chillade och snacka sen taggade jag hem till morfar där vi började med att fixa toningen på en gång. Blev redigt nöjd faktiskt men det var fasiken inte lätt. Fy farao vad svårt det var men så jävla värt. 
Vi var tvungna dra fram säterna så jag kunde sitta på dom och knöla in den där jävla toningen. Fyfan första gången gick allt åt pipsvängen så slutade med jag gnöggla ihop den där biten vi skulle sätta på bakrutan och skrek. Men andra gången gick det bättre.

Sen efter det åkte jag till min pojkvän.
Vi kikade gamla minnen, nostalgi! :) Ta mej tillbaka lite sån känsla! Från när vi va på Öland osv....

Nu sitter jag hä r på lunch har nyss varit på kvantum och kört handlingarna på jobbet! ;)
Köttaköttakötta 


Åt potatisgratäng med fläskfilé det va längesen men gott vare :3
 
Adjö damer och herrar ! 


En bild från öland:


Två bilder från min visit i stockholm igår!




Mina två fina bilar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0