Älskade familj. Världens bästa.

Goddagens gott folk! :)
 
Måndag åter igeeeen och man är ledig. Skönt, eftersom man jobbat hela helgen.
Ska så småning om röra mej till mormor och morfar. Ska åka till Ikea och käka lunch ;P haha.

Har nyligen beställt lite smått och gott från internet här på morgonkvisten. =)
 
Just nu ser jag på southpark. 
 
Tänkte berätta lite om gårdagens tokigheter.
 
 
Igår så hade vi ju kalas för välrdens bästa lillebror. Men ouf. Min släkt är grymmaste nånsin.
Älskar min släkt mest av allt, vad vore jag utan dom. Dom är helt ultimata. Superhjältar utan dräkter.
<3 <3 <3 <3 <3
 
Sen efter det åkte jag till my boyfriend (världens bästa) där jag fick macka med oboy, MUMS.
Sen taggade vi på nån träff i västberga. :P Random.

 
 
JAJA
nu ska jag iväg till MORMOR OCH MORFAR har ej tid att skriva merrrrr. Ha en forsatt trevlig dag allesammans!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0